úterý 3. ledna 2012

Úvod

Je to prostě tak. Na stará kolena jsem se začal dívat na seriál o ponících. A nejenom to. Na internetech jsem promarnil hodiny prohlížením nejrůznějších obrázků, videí a posloucháním písniček.

Říkal jsem si, že se patřilo nějak podělit o všechny ty zajímavosti, fanarty a linky na které jsem narazil - koneckonců You gotta share, you gotta care, it's the right thing to do.

A na nový rok jsem konečně dospěl k rozhodnutí založit si tenhle blog. Nejde o žádné novoroční předsevzetí (ty si zásadně nedávám protože bych je stejně nedodržel), prostě když jsem se k ránu vracel domů přišlo mi to jako dobrý nápad. A alkohol v tom nehrál vůbec žádnou roli.

Takže ze začátku tu bude takový menší chaos (Discord by na mě byl pyšný). Mám v hlavě nápady na půl tuctu krátký článků veskrze se týkajících dávno zastaralých věcí, které už na internetu kolují delší dobu, ale stejně si myslími, že by byla škoda je vynechat.

Žádné komentáře:

Okomentovat